مکانیسم پکیج تصفیه فاضلاب
نوشته شده توسط : پکیج تصفیه فاضلاب

مکانیسم پکیج تصفیه فاضلاب چگونه است؟

برای اینکه بتوانیم از یک دستگاه استفاده کنیم حتما باید با مکانیسم آن آشنا باشیم. پکیج تصفیه فاضلاب یک محفظه قابل حمل یا پرتابل است که دارای بخش های مختلفی می باشد. دیفیوزرها، بلوئرها، خطوط انتقال، کلرزن، واحد انعقاد، واحد هوادهی، واحد ته نشینی و واحد زلال سازی بخش های مختلف پکیج تصفیه فاضلاب را تشکیل می دهند که هر کدام وظایف متفاوتی را در جریان تصفیه فاضلاب انجام می دهند.

در نتیجه همکاری واحدهای مختلف پکیج تصفیه فاضلاب پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب، آبی بی رنگ و بدون بو است که میتوان آنرا به رودخانه ها، فضای سبز و زمین های کشاورزی، استفاده برای شستشوی محیط و ماشین و نیز در پر کردن فلاش تانک ها هدایت کرد که این امر بستگی به بودجه کارفرما دارد. با این کار مصرف آب کارفرما به مقدار زیادی کاهش پیدا می کند.

بسته به نوع کاربری و جنس بدنه و مکان قرار گرفتن، پکیج تصفیه فاضلاب دارای انواع مختلفی است. انواع پکیج تصفیه فاضلاب عبارتند از پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن و پکیج تصفیه فاضلاب کامپوزیت یا فایبرگلاس.

پکیج تصفیه فاضلاب را به دو صورت می توان به بهره برداری رساند، بصورت دفنی یا درون زمین و غیردفنی یا روی زمین. هر کدام از این روش ها دارای مزایایی هستند.پکیج تصفیه فاضلاب





:: برچسب‌ها: مکانیسم پکیج تصفیه فاضلاب , انواع پکیج تصفیه فاضلاب , پکیج تصفیه فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: